May 18, 2010

나와 I believe

내가 첫번째가 울고 한때 그래서 외로운 내일이 두려운. 상심 모두 내가 있었다 내 자신의 - 그럼 혼자 전화하십시오. 당신이 와서 내 삶에 준 뭔가 고통과 슬픔보다. 이제 당신은 나와 함께, 우리는 혼자하지 못할 것이다 사랑, 사랑합니다. 나와 : 저는 믿습니다 당신이 준 사랑에 저는 믿습니다 당신이 구원 인생에서 어떻게 당신이 날 불쾌하게 생각 오늘 난 당신을 믿어요 매일 밤, 나 혼자 기다 렸어요 뭔가 어제의 감정보다 깊은하십시오. 절대로 사랑도 올 거라고 믿는 내게 - 오 안돼. 그럼, 당신을했고 갑자기, 치유되었다 고장 났 심장 일단. 사랑은 우리가 결코 혼자가 될거야 이유입니다 오, 안돼 - 이런 나와 난 아직도 믿고 믿으 뭔가 맞아. 전 절 믿어 주셔서 당신을 사랑 왜냐면. 난 당신을 믿어요. 나와
Through the fields that have changed with time The spirit still grows stronger I can see the boy inside I can feel the hunger But there's a shadow that is thrown upon us Like a thief come in the night They still try and put us down We stand and fight I believe We're gonna rise and steal the thunder I believe We're gonna hold this flame forever I believe Like an arrow from a burning bow It's aim once born of anger Like a river that forever flows The years our only danger The water washes over me But I still can breathe the fire Oh lord, I'm just a man No longer giving it all away I believe We're gonna rise and steal the thunder I believe We're gonna hold this flame forever I believe

No comments:

Post a Comment